lunes, 9 de diciembre de 2013

Pinotxo Bar



Vaig trobar allò que buscava, cosa que sovint no passa.

Donant una volta per la Boqueria, tafanejant l'oferta de les diferents parades i fent alguna compra interessant, se'm va fer l'hora de dinar.

Ja feia temps que tenia pendent provar el Pinotxo, amb molta anomenada a Barcelona, venint-te ràpid a la ment la imatge icònica personal e intransferible del seu  amfitrió.




El que esperava del Pinotxo era precisament allò que vaig trobar: producte de mercat cuinat amb el mimo i saber fer de les nostres avies.

Vaig començar amb uns cigronets en els que amorosament s'hi havia esparracat botifarró de ceba. Deliciosos i molt bé de preu. La mitja ració (completeta) sortia per 3,50 Euros.







Vaig seguir amb un pinxo de cérvol. Molt bona carn, sucosa, ben especiada i servida al punt de cocció.






A partir d'aquí hagués tocat fer postres però hi havia a la barra uns rovellonets de botó que m'estaven dient "cómeme", i com un és de voluntat dèbil....






Els platillos mostrats, més dues copes de vi (Luis Cañas Crianza, Rioja), pa i café van sortir per aprox 25 Euros. Poder el preu més adient hagués estat de 20 euros, però euro amunt euro avall la veritat és que l'experiència val la pena i penso tornar-hi un altre dia de mercat. Han quedat pendents el capi-pota, el bacallà amb sanfaina, rostidet de pollastre...mmmmm.....ja em torna a venir gana!!

Finalment, m'agradaria fer referència a aquells intangibles que s'agraeix veure que encara poden subsistir inclús enmig de la Barcelona més rabiosament turística. De punta a punta de la barra creuaven converses i conyes cambrers i clientela habitual, entre ells paradistes, fent del petit espai-temps que habitualment tenim pel dinar del dia a dia un moment realment viscut. Ostres que filosòfic m'ha quedat!!


Pinotxo Bar
La Rambla, 89. Mercat de la Boqueria. 08002 Barcelona
Telf 93 317 17 31
http://pinotxobar.com/



No hay comentarios:

Publicar un comentario